• بازديد:
 
دانلود بازی کامپیوتر Diablo III Reaper of Souls دیابلو 3 ارواح قاتل

Diablo.III.Reaper.of.Souls.10.www.Download.ir

 
مقدس ترين مکان جهان هستي , بهشت است و چه کسي اين اجازه را به خود مي دهد تا قداست اين مکان را زير پا گذاشته و آن را به لرزه درآورد ؟ ديابلو بار ديگر بازگشته است تا حماسه اي ديگر را رقم زند و کار ناتمام خود را به پايان برساند . او قصد دارد تا بار ديگر نظم جهان را برهم زذه و تمام جهان را به زير سلطه خود ببرد . ?? سال پس از اتفاقات نسخه دوم مي گذرد و بار ديگر شياطين و نيروهاي اهريمني خود را براي نابودي زمين آماده مي کنند . فرشتگان عدالت پس از مطلع شدن از اين موضوع تصميم مي گيرند تا به مردم زمين کمک کنند و براي انجام اين کار از فرمانرواي خود کسب اجازه مي کنند ولي با مخالفت او روبرو مي شوند . به همبن خاطر آنها حريم  را شکسته و براي نجات مردم در قالب انسان ها پاي بر روي زمين مي گذارند . Deckard Cain و خواهرزاده اش Leah در حال بررسي متون گذشته هستند که اين اتفاق شوم را پيشگويي کرده اند . شخصيت قهرمان بازي ناشناس است و در طول بازي به داستان اضافه مي شود . قهرمان بازي بايد براي نجات از اين وضع , ابتدا بايد ارواح Azmodan و Blelial  را که دو تن از خبيث ترين شياطين به شمار مي آيند را در Black Soul Stone به دام بيندازيد و سپس به سراغ ديابلو برويد . اما هميشه آنطور که شما دوست داريد پيش نمي رود .

 

Diablo.III.Reaper.of.Souls.4.www.Download.ir

 

داستان بازي هنوز هم برگرفته از دو نسخه قبلي است و پيچيدگي هاي سبک ماجرايي را ندارد ولي توانسته با تغييرات خوبي که در بازي ايجاد کرده , طرفدارن خود را راضي نگه دارد . گيم پلي بازي همانند نسخه هاي قبلي همچنان پويا است و بازي اين اجازه را به شما مي دهد تا ماموريت هاي مختلف را پذيرفته و به جنگ با دشمنان خود بپردازيد و غنايم براي خود جمع کنيد همچنين مي توانيد به سياه چاله هاي عميق و تاريک رفته و با نابودي دشمنان خود آيتم ها و مهارت هاي خود را بهبود ببخشيد . با بالا رفتن سطح شما از نظر توانايي , قدرت و چابکب , بازي به صورت خودکار سطح بازي را بالا مي برد و بازي جذابتر مي گردد . ويژگي جديد که در اين نسخه وجود دارد و در نسخه هاي قبلي وجود نداشته , سنگ هاي Rune است که هرکدام داراي ويژگي هاي خاص و منحصر به فردي هستند که به نوعي شخصيت اصلي بازي را از نظر قابليت ها ارتقا مي دهند .

Diablo.III.Reaper.of.Souls.9.www.Download.ir

 

 

به تازگي کمپاني Blizzard اعلام کرده است که قرار است بسته الحاقي جديدي با نام Reaper of Souls ارواح قاتل براي ديابلو 3 را در تاريخ 25 مارچ 2014 به بازار عرضه کند . پس از شکست ديابلو , Tyrael در پوشش Black Soulstone که شامل هفت قدرت اهريمني است بار ديگر بازگشته است . باور کردن آن بسيار سخت است که او توانسته از نابودي و از چنگ فرشتگان بگريزد . حال او به همراه شش Horadrim ديگر بازگشته است تا جنجالي ديگر به راه اندازند . با اين حال گروهي با نام Malthael به رهبري فرشته اي که حکومت سرزمين هاي Archangel و عضو شوراي Angiris در دست داشته است , به طور مخفيانه تشکيل شده است . بار ديگر يک جنگ تمام عيار ميان بهشت و جهنم به راه خواهد افتاد و بايد ديد Malthael که به عنوان نژادي از شياطين شناخته مي شوند , مي توانند جهان را نجات دهند و يا بار ديگر به سمت ريشه هاي خود گرايش يابند . اين بسته الحاقي تعدادي ويژگي هاي جديد را به ديابلو 3 اضافه مي کند . اضافه شدن شخصيت هاي کلاسيک جديد , اضافه شدن Crusader ها که متخصص در دفاع سلاح هاي بزرگ از جمله نوع تازه اي از flails و سحرو جادو که عمده ترين تغييرات در اين بازي را شامل مي شوند . علاوه بر مبارزات انتخابي , حالت ماجرايي نيز وجود دارد که به پلير اين اجازه را مي دهد تا به صورت آزادانه در اين جهان پهناور قدم بزند . اين بسته سطح بازيکنان را تا سطح 70 بالا ارتقا مي دهد و مهارت هاي جديد و توانايي هاي غير فعال شخصيت هاي مختلف را فعال مي سازد .

 

مشخصات بازي Diablo III Reaper of Souls :

نام بازي : Diablo III Reaper of Souls

نام بازي (فارسي) : ديابلو ? ارواح قاتل

پلتفرم : PC

زبان : انگليسي

سال انتشار : 2014

شرکت سازنده : Blizzard Entertainment

منتشر کننده : Blizzard Entertainment

سبک بازي : اکشن نقش آفريني و استراتژيک

 


***تصاویری از محیط بازی***

Diablo.III.Reaper.of.Souls.8.www.Download.ir

 

حداقل سيستم مورد نياز Diablo III Reaper of Souls :

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7 (Latest Service Packs) with DirectX 9.0c
Processor: Intel Pentium D 2.8 GHz or AMD AthlonTM 64 X2 4400+
Video: NVIDIA GeForce 7800 GT or ATI Radeon X1950 Pro or better
HD Space: 12 GB available HD space
Memory: 1 GB RAM 1.5 GB required for Windows Vista and Windows 7 users

 

راهنما های بازم برای دانلود فایل:

 فايل هاي Crack و patch به دليل ماهيت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتي ويروس ها و فايروال ويندوز به عنوان فايل خطرناک شناسايي شوند . در اين گونه مواقع موقتا آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد و پس از اتمام کارتان مجددا فعال کنيد .

توجه داشته باشيد که از اين پس فايلهايي که حجم آنها بالاي 100 مگابايت مي باشد قابليت 5% ريکاوري دارند . به همين دليل مشکل اکسترکت کردن فايلها تقريبا به صفر مي رسد . پس اگر با مشکل اکسترکت کردن فايلها روبرو شديد کافيست نرم افزار Winrar را اجرا کنيد . سپس از داخل نرم افزار فايلهاي دانلود شده را انتخاب و در بالاي نرم افزار بر روي Repair کليک کرده و مسيري را براي دخيره مجدد انتخاب نماييد .

 

شرکت سازنده:Blizzard Entertainment

 

تاریخ انتشار: 1392/12/14

 

لینک دانلود: به زودی ...

لطفا نظر یادتون نره به پیشنهادات و انتقادات شما نیازمندیم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دانلود + ادامه مطلب